Велорюкзаки


  • 0

Правильно вибраний велорюкзак не менш важливий, ніж правильна посадка і розмір рами велосипеда. Для тривалих комфортних поїздок на велосипеді слід задуматися про спеціальний велорюкзаке, що забезпечує хорошу вентиляцію спини, і не стомлює плечі. Велорюкзаки бувають 2х типів:

  • на спину
  • на багажник (вело штани) або раму

Спеціалізований велорюкзак відрізняється від міського та туристичного. Найголовніша відмінність – це поліпшена вентиляція спини. Спинка має вигнуту форму і тримає її за рахунок жорстких вставок.

Велорюкзак

За рахунок вигину спинки рюкзак прилягає до спини в районі плечей і поясного ременя, а до іншої частини спини прилягає сіточка, від якої до стінки рюкзака завжди буде залишатися місце навіть, коли рюкзак завантажений під зав'язку. А форма рюкзака буде зберігатися максимально аеродинамічної.

Велорюкзак Велорюкзак

Крім того, у велорюкзаків обов'язково є відділення для гідратора (питної системи), а також кріплення на лямках для закріплення трубки поїлки. Найчастіше питну систему доводиться докуповувати окремо.

Рюкзак має світловідбиваючі смуги, і його колір, як правило, яскрава – для кращої помітності на дорозі. І, звичайно, у рюкзака передбачений яскравий чохол від дощу.

За регулювань велорюкзак мало чим відрізняється від туристичного (регулювання лямок, поясного ременя, бічні стяжки). Хіба що у маленьких моделей може не бути поясного ременя.

З відділень рюкзак не може похвалитися чимось особливим – як правило, це одне велике відділення, невеликий кишеня органайзер і два сітчасті бічні кишені.

Велорюкзак

Окремим класом можна виділити велорюкзаки невеликого розміру, де весь корисний об'єм займає гідросистема (вона вже йде в комплекті з рюкзаком). Такі рюкзаки оптимальні для швидких поїздок без нічого і навіть для змагань. Як правило, ємність для води можна извечь для чищення та миття, а при необхідності використовувати рюкзак і без неї.

Велорюкзак гидраторВелорюкзак гидратор2

Правила завантаження велорюкзаків збігаються з туристичними. Але не варто забувати, що вибираючи занадто великий рюкзак і чіпляючи на нього багато речей, зовні ми тим самим збільшуємо «парусність», що може ускладнити керування велосипедом при бічному вітрі, а також погіршити керованість (отримаємо високий центр мас, який на сипких грунтах може призвести до падіння).

Для поїздок на велосипеді, зрозуміло, можна використовувати і інші велорюкзаки із звичайною, а не велосипедної спинкою. Але відразу ж з'явиться дискомфорт – буде потіти спина. Причому іноді це може відбуватися настільки сильно, що навіть спинка рюкзака буде мокрою наскрізь. Рюкзаки з велосипедної спинкою практично позбавлені цього недоліку за рахунок зігнутої спинки. Правда, область плечей, пояси і попереку все одно будуть потіти.

Також до мінусів специализиованных велорюкзаків ми б віднесли те, що з-за зігнутої спинки в них не завжди зручно пакувати об'ємні речі.

Другий тип велорюкзаків – це рюкзаки-сумки на багажник або раму. Рюкзаки на багажник називаються «велоштани» з-за своєї форми: 2 об'ємних кишені, що звисають з боків вело багажника. Слід зазначити, що вело багажник повинен бути спеціальним, інакше частини велорюкзака можуть потрапляти в колесо.

Велоштаны

Велорюкзаки на багажник мають одну концепцію, але можуть різнитися за розмірами і організації простору. Рюкзаки для невеликих покатушек і поїздок зазвичай оснащені безліччю кишень і відділень, а рюкзаки для тривалих поїздок, як правило, «однообъемные» - внутрішня організація простору просто одне відділення.

При упаковці велорюкзаків на багажник слід пам'ятати, що важкі речі краще ховати на дно бічних відділень, щоб центр маси був нижчим і не порушував керованість велосипедом.

Врахуйте, що при їзді з завантаженим велорюкзаком, керованість велосипеда змінюється. При старті і їзді в гору велосипед норовить стати на заднє колесо.

Не слід забувати і те, що у будь-якого вело багажника передбачена максимальна рекомендована навантаження, яку не слід перевищувати. Наприклад, для багажників, що кріпляться на підсідельну трубу, - це не більше 15кг. А для багажників з кріпленням на раму (в районі осі колеса) – це не більше 25кг для алюмінієвих багажників.

Крім велорюкзаків на багажник ще бувають різні типи навісних сумок: на раму спереду, сумки, що кріпляться на сідло, сумки на переднє колесо або на кермо.

Почасти сюди ж можна віднести і дитячі велокрісла. При цьому дитячі вело крісла можуть відрізнятися за типом кріплення:

  • жорсткі – кріпляться на багажник або на верхню трубу велосипеда;
Велоколяска
  • умовно амортизуючі – кріпляться на підсідельну трубу або рульовий стакан через затискач і 2 дроту кріплення, що забезпечують деяку амортизацію.
Велоколяска2

В першому випадку – у нас обмеження за вагою близько 25 кг (залежить від пластику сидіння і допустимого навантаження на сам багажник), а у другому – лише 15кг.

Їзда з дитячим кріслом відрізняється від їзди з вело рюкзаком, так як центр маси набагато вище, і слід їхати набагато більш акуратно, адже такий вантаж набагато більш цінний!

 
 
 Автор статті: спеціально для магазину Opticalmarket, Сергій Борисович (serj_32).
 
Відгуки можуть залишати тільки зареєстровані користувачі.
Будь ласка, зареєструйстеся
 
Ще ніхто не залишив відгуків.