Гарантія та повернення товару



Обмін і повернення товару належної якості протягом перших 14 днів після покупки

Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживача, товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо дотримані наступні умови*:

  • присутні всі документи на товар (інструкція, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю);
  • збережений товарний вигляд, тобто залишилися всі ярлики, упаковка, етикетки та інші приналежності товару в незмінному вигляді;
  • товар не використовувався;
  • товар не входить до Переліку товарів належної якості, що не підлягають поверненню згідно Доповнення №3 до постанови Кабінету міністрів України №172 (ознайомитися з повним списком товарів можна за посиланням).

Таким чином, покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки за умови дотримання вищевказаних пунктів. Ще раз звернемо увагу на те, що обміну або поверненню підлягає лише новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів збірки і т. п.

Якщо до товару додано подарунок, його слід повернути разом з товаром. При цьому подарунок також не повинен мати слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабрична упаковка.

При відмові Покупця від товару належної якості Інтернет-магазин повертає йому грошову суму, сплачену за товар, за вирахуванням суми витрат Інтернет-магазину, пов'язаних з доставкою товару Покупцю і вивезенням товару від Покупця, не пізніше, ніж через десять днів з дня пред'явлення відповідної вимоги Покупцем та отримання товару на склад Інтернет-магазину.

Гарантійний ремонт, обмін і повернення товару неналежної якості

Якщо Ви виявили дефект виробу або в гарантійний період товар, який був куплений в нашому магазині, вийшов з ладу, Вам необхідно надати товар в офіційний сервісний центр відповідного виробника для отримання висновку сервісного центру. Сервісний центр безкоштовно зробить діагностику товару і видасть одне з трьох можливих висновків:

  • товар має механічні пошкодження: у такому випадку дія гарантії припиняється і товар не можна обміняти чи повернути;
  • товар не має механічних пошкоджень і підлягає гарантійному ремонту: в такому випадку сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт;
  • товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту: в цьому випадку покупець надає товар разом з висновком сервісного центру та іншими документами у магазин і магазин або замінює товар на інший такий же або повертає покупцеві гроші.

Для обміну або повернення товару неналежної якості, купленого в нашому інтернет-магазині, Вам необхідно надати нам наступні документи: відповідний висновок сервісного центру, гарантійний талон та оригінал документа, що підтверджує оплату (наприклад, товарний чек).

Гарантія

Товари, що розміщені на сторінках нашого інтернет-магазину OpticalMarket, супроводжуються офіційною гарантією виробника. На більшість товарів надається гарантійний термін від 6 місяців до 10 років. Термін гарантійного обслуговування товару вказується в описі кожного товару на нашому сайті і залежить від сервісної політики виробника. Гарантія не поширюється на деякі аксесуари, витратні матеріали тощо.

Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить заповнений гарантійний талон виробника, або гарантійний талон нашого магазину. Перевірка комплектності і відсутність дефектів у виробі здійснюється при отриманні товару Покупцем. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.

Перед використанням товару ознайомтеся з інструкцією з експлуатації, що додається до товару, і дотримуйтесь правила, які в ній зазначені. Також, будь ласка, ознайомтесь з умовами гарантійного обслуговування. Пам'ятайте:

Гарантія та інші зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • Механічні пошкодження.
  • Пошкодження, викликані попаданням усередину виробу сторонніх речовин, предметів, рідин, комах, тварин.
  • Пошкодження, викликані використанням нестандартного обладнання,що працює або підключається в сполученні з даними, або такого, що не не пройшло тестування на сумісність.
  • Пошкодження, викликані стихією, пожежею, побутовими факторами
  • Пошкодження, викликані невідповідністю Державним стандартам параметрів живлення і кабельних мереж та іншими зовнішніми чинниками (кліматичними та іншими).
  • Пошкодження, викликані використанням нестандартних запчастин і витратних матеріалів, миючих матеріалів, пошкодження, спричинені не дотриманням строків і періоду технічного і профілактичного обслуговування, якщо воно необхідне для даного виробу.
Гарантійне обслуговування не поширюється на прилади, які отримали пошкодження в результаті:
  • використання обладнання не за призначенням або не у відповідності з інструкцією з експлуатації;
  • транспортування, будь-яких механічних впливів;
  • обставин непереборної сили, що знаходяться поза контролем виробника: нещасних випадків, удару блискавки, затоплення, пожежі, наявність побутових комах і гризунів та інших причин;
  • дефектів, викликаних додатковим обладнанням (деталями) встановленим користувачем;
  • ремонту, виконаного не уповноваженим на те сервісним центром або фахівцем

*Умови повернення не розповсюджуються на лабораторний посуд, стерильні витратні матеріали тощо